کد خبر: ۱۲۳۲۳
۷۷۳ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

سیاه نمایی مغرضانه به نفع دشمنان نظام است

۱۳۹۲/۴/۱۱
۱۱:۰۱

 

 


سیاه نمایی مغرضانه پرکارترین دولت بعد از انقلاب به نفع دشمنان نظام است

حسینی ادامه داد:خدمات دولت احمدی نژاد به گونه ای بوده که حتی منتقدین دولت نیز نمی توانند آن را انکار کنند و بارها دیده شده که برخی چهره های منتقد از خدمات مختلف دولت تجلیل کرده اند.

شبکه ایران /  نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده دولت نهم و دهم گفت: سیاه نمایی پرکارترین دولت بعد از انقلاب به نفع دشمنان نظام است.

سید بهلول حسینی در گفت وگو با ایرنا، افزود: همان طوری که رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشاتشان اشاره فرمودند ،دولت نهم و دهم خدمات خوبی را به مردم ارایه داده اند که هیچیک قابل انکار نیست.
این عضو کمیسیون عمران مجلس، دولت نهم و دهم را پرکارترین دولت بعد از انقلاب معرفی کرد و افزود: آقای احمدی نژاد به همراه کابینه در طول هشت سال خدمتشان همواره به فکر مردم و کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر بوده اند.
حسینی ادامه داد:خدمات دولت احمدی نژاد به گونه ای بوده که حتی منتقدین دولت نیز نمی توانند آن را انکار کنند و بارها دیده شده که برخی چهره های منتقد از خدمات مختلف دولت تجلیل کرده اند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: البته خدمات دولت به این معنا نیست که ما بگوییم هیچ نقصی وجود نداشته چرا که ایراداتی هم به دولت وارد است و این ایرادات در همه دولت ها وجود داشته است.
حسینی با تاکید بر این که نباید نسبت به خدمات دولت سیاه نمایی صورت گیرد ، اظهار داشت: نباید با برخی نگاه های سیاسی و مغرضانه خدمات ارزشمند دولت را زیر سوال برد چرا که با زیر سوال بردن این خدمات در واقع نظام زیر سوال می رود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به سفرهای استانی دولت اشاره کرد و گفت:دولت با سفرهای استانی به درد دل مردم گوش می داد و مردم بیش از همیشه با دولتمردان احساس نزدیکی کردند.
حسینی ادامه داد: در دولت نهم و دهم شاهد اجرای پروژه های ماندگاری همچون مسکن مهر بودیم که با اجرای بخش زیادی از آن درد خانواده ها در بحث مسکن التیام یافت.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز